tarobee8のブログ(戯言)

PC版ではこのページの右下に年月別のアーカイブのリンクがあります。スマートフォンでPC版を見るには1番下にPC版と書いてありますので、ブラウザー別の設定方法を参照ください。

アメリカで平和宣言がされた

 以下のような情報が入って来ました。本当であれば、凄くハッピーです。

 

 

Yozo Ayabeさんのフェイスブック投稿より

11時間前 
FBFの皆様、おはよう御座います♪本日も宜しくお願い致します。❣️❣️ English and Japanese.
Peace declared in America・❣️
アメリカで平和が宣言されました!❣️
*昨年、議会で宣言されたものです。ようやく表に出てくる様になりましたね。
『日本もこれで第二次世界大戦終戦を迎えられます❣️
トランプ大統領 ・ホワイト・ハット・同盟に感謝。❣️
______________
6 世代にわたるアメリカ人は、「自分たちの」政府を装った何かによって食い物にされ、脅迫され、嫌がらせを受けてきました。
それは私たちの政府ではありません。
これは、2 つの連邦下請け業者によって運営される代理政府です。
つまり、これらの人々は間接的に私たちの従業員ですが、外国のプリンシパルによって管理されている外国政府によって何をすべきかを指示されています.
これらの外国政府は、記載されている特定の「政府サービス」を当社に提供する契約を結んでいます。
彼らは私たち自身の「委任された権限」を行使し、「私たちの名前で」活動します。
彼らは制限の下で、憲法と呼ばれる雇用契約に従って活動することになっています。
代わりに、彼らは憲法上の義務を回避するために共謀しました。
そして、彼らは私たちを脅迫し、私たちの政治的地位を誤解させ、従業員に私たちになりすまして騙すように仕向けてきました。
そのため、これらの雇われたヘルパーは、私たちを保護する代わりに、信頼を裏切り、私たちに危害を加えてきました。
彼らはあなたの政府がすべきこととは正反対のことをしました。
でも、何か気づきませんか? 私が欠けているものを見ることができますか?
あなたは自律的であるべきです。 あなたはあなたの政府を運営することになっています。
あなたの雇用主ではありません。
それで、私たちはずっと前に何がうまくいかなかったのかを理解しました。 それから月桂樹のほこりを払い、仕事に取り掛かりました。
そして、私たちは友人や隣人 (話を聞いてくれる人) と話し、何がうまくいかなかったかを説明し、その過程で多くのことを学びました...そして私たちが持つべき政府について、あなたは政府を組織しました。
1つだけ問題があります。 私たちはそれをサポートします。 私たちはそれに時間とお金を投資します。 私たちはそれを構築し、復元しています。 私たちは「仕事」をします。
しかし、あなたはどこにいますか?
あなたを守る政府、あなたから盗んだり、嫌がらせをしたり、脅迫したり、危害を加えたりしない政府が欲しいなら、あなたの政府を支持し、それに参加し、あなたのお金で政府を支持してください. それはあなたのスキルとあなたの時間です。
私たちはあなたの政府の回復を促進し、平和維持軍とスタッフに資金を提供し、州議会を運営し、あなたの政府が機能するはずの方法で政府を機能させます. 私たちは、あなたと政府の家族があなたを守るためのプロジェクトを集めています。
あなたが生まれ育った土地と地球に戻り、自由な女性または男性として再び呼吸を始めるとき、あなたはアメリカンドリームを思い出し、連邦(米国)市民権の重荷を負うことはありません.
外国法規の対象外。
「連邦捜査官」がドアを壊す心配はありません。
もう「連邦所得税」を支払う必要はありません。
彼らの法廷を訪れる理由はほとんど、あるいはまったくありません。
あなたはあなたの家と土地を所有し、賃借人ではなく自由所有者として土地を所有します。
住宅ローン、光熱費、固定資産税はありません。
あなたは再びあなたの人生をコントロールできるようになります。
ベッドでぐっすり眠ることができます。
そして、あなたの政府がこれらの結果を保証していることを知っておいてください. 今説明したことよりも重要なことは何ですか? 他の何かに投資することで、どのような大きな利益を得ることができますか? .
______________
Good morning to all FBF members♪ Thank you for your continued support today. ❣️❣️
Peace declared in America・❣️
Peace has been declared in America! ❣️
"Japan can also welcome the end of World War II with this ❣️"
Thanks to President Trump, the White Hats, and the Alliance. ❣️❣️❣️
______________
Six generations of Americans have been preyed upon, intimidated and harassed by something masquerading as "their" government.
It's not our government.
This is a proxy government run by two federal subcontractors.
So these people are indirectly our employees, but they are instructed what to do by foreign governments controlled by foreign principals.
These foreign governments contract to provide us with certain listed "government services."
They exercise our own "delegated authority" and operate "in our name."
They are supposed to operate under restrictions and in accordance with an employment contract called the Constitution.
Instead, they have colluded to circumvent their constitutional obligations.
And they have blackmailed us, misled our political status, and misled our employees to impersonate us and deceive us.
So instead of protecting us, these hired helpers have been operating in betrayal of trust and harming us.
They did the exact opposite of what your government should do.
But do you notice anything? Can you see what I'm missing?
you.
you should be autonomous. You are supposed to run your government.
not your employer.
So we realized what went wrong long ago. Then I dusted off my laurel and got down to business.
And we talked to our friends and neighbors (who would listen), explained what had gone wrong, and learned a lot along the way...and the government we should have, So you organized your government.
I have only one problem. we support it. We invest time and money into it. We are building and restoring it. We do "work".
But where are you?
If you want a government that will protect you, a government that won't steal from you, harass you, threaten you, or harm you, support your government, join it, and support it with your money. It's time to do and your skills and your time.
We facilitate the recovery of your government, fund our peacekeepers and staff, run our state legislatures, and make your government function the way your government is supposed to function. We are collecting projects to make - you and the government family to protect you.
When you return to the land and earth where you were born and raised and begin to breathe again as a free woman or man, you will remember the American Dream and no longer carry the burden of federal (U.S.) citizenship.
Not subject to foreign statutes.
Don't worry about "federal agents" breaking down your door.
You don't have to pay "federal income tax" anymore.
There is little or no reason to visit their courts.
You will own your home and land and land as a freeholder, not a tenant.
There are no mortgages, utility bills, or property taxes.
You will be in control of your life again.
You can sleep soundly in your bed again.
And know that your government guarantees these results. What's more important than what you just described? What big returns can you realize by investing in something else?